№
з/п | Урок | Робота на уроці |
| Понеділок |
| 1 |
| Ур. 5, вивчити 10 рядків вірша, переказувати довідки впр. 1, ур. 4,5., Виконати завдання у домашньому зошиті. |
| 2 |
| Ур 3, вивчити правила, заповнити пропущене в правилах на наступний урок, виконати завдання домашньої сторінки ст.15, правило, конкурс "Найрозумніший", ст.16. |
| 3 | Англ.мова |
|
| 4 |
| Ур. 5, вивчити таблицю мн. на 9, вивчити правила, записати в робочий зошит завдання домашньої сторінки. Великі перегони. Щоденно повторювати табл. мн. і діл. Сьогодні на 2, 3. Пригадати компоненти дій мн., діл., додав., віднім |
| 5 |
| Спортивна форма. |
| Вівторок |
| 1 | Читання | Ур. 6..Виконати завдання домашнього зошита, за бажанням вивчити вірш. |
| 2 | Матем | Ур. 6, повторити алгоритм додавання багатоцифрових чисел із переходом через розряд, виконати завдання домашньої сторінки... |
| 3 | Фізкульт. | Спортивна форма |
| 4 | Люд. і св. | Ур. 3, провести дослід, записати результати., вивчити властивлсті повітря, виконати завдання ст. 21.... |
| 5 | Навч. раз. | Ур. 3., переказувати, виконати завдання ігрової сторінки.. |
| Середа |
| 1 | Читання | ур. 7за бажанням вивчити вірш, завдання у домашньому зошиті., міні-твір. |
| 2 | Люд. і св. | Ур 4, провести дослід, записати висновки, домашня сторінка., вивчити терміни та правила, карта. |
| 3 | Укр.мова | Ур 4, знати поняття "корінь, суфікс, префікс", вміння розбирити сло за будовою. |
| 4 | Еврика | Ур 2, вирізати до уроку 2 вкладку,№6(2) у зошит. |
| 5 | Осн.зд. | Повторити способи загартовування організму |
| Четвер |
| 1 | Укр.мова | Ур 5, вивчити нові правила на правопис префіксів роз, без, з, с., домашня сторінка. |
| 2 | Інформ. |
|
| 3 | Англ.мова |
|
| 4 | Матем. | Ур 7, повторити таблиці 4, 5. Вивчити на 9; домашня сторінка, засвоїти алгоритм додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. |
| 5 | Фізичне виховання (Т) | Зошит |
| П'ятниця |
| 1 | Матем | Ур 8, таблиці 2-9 повторити. |
| 2 | Читання | Ур 8, домашній зошит |
| 3 | Англ.мова |
|
| 4 | Навч.раз. | Ур 4, ігрова сторінка. |
Немає коментарів:
Дописати коментар