"Вітаю всіх гостей! Данний блог створений для вчителів початкових класів, дбайливих батьків та допитливих учнів. Тут ви зможете знайти дуже багато корисної та цікавої інформаціі!!!! Сподіваюся,що Вам сподобається!!!!

середа, 23 грудня 2015 р.

Шановні батьки та любі діти!
Від щирого серця вітаю Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим!
Новий рік казковий час – завітає хай до Вас!
З щастям, радістю, добром,
З колядою та Різдвом.

За проханням батьків і учнів новорічні завдання ( виконувати у додаткових зошитах, чи робочих зошитах, так як у новому семестрі заводимо всі нові зошити).

І варіант

1. Записати всі двоцифрові числа, сума цифр кожного з яких дорівнює 6.
2. У Юри і в Олі було порівну марок. Юра дав Олі 5 марок. На скільки марок більше стало в Олі, ніж у Юри?
3. Між деякими цифрами 1,2,3,4,5 постав знаки дій і дужки так, щоб можна було отримати число 40.
4. Встав пропущенні цифри
6*        *4
*5        2*
37        72
5. У двох братів 6 гривень У старшого брата удвічі більше, ніж у молодшого. Скільки гривень у кожного?
6. Скільки татові років? Якщо від найбільшого двоцифрового числа відняти 7 десятків і додати 3 одиниці, то дістанемо вік тата.
7. З дроту зробили два рівносторонні трикутники та один квадрат. На усі фігури витратили 6дм дроту. Знайди периметр трикутника, якщо сторони фігур рівні.
8. Дві планки, кожна з яких завдовжки 85 см поклали на метрову лінійку: одну від початку відліку, а другу від кінця. Яку довжину має здвоєна частина планок?
9. Андрій зірвав 36 горіхів
- Дай мені третину від третини твоїх горіхів – сказала сестра.
- Візьми половину від половини всіх горіхів – сказав брат.
Скільки горіхів попросила сестра?
ІІ варіант

1.  Від квадрата відрізали 1 кут. Скільки кутів залишилось?
2. Скільки нулів стоїть в кінці добутку всіх натуральних чисел від 10 до 25?
3. Три хлопчики Мишко, Сергійко і Тарас живуть в одному під’їзді на різних поверхах – 5,7,8. Мишко живе не нижче Тараса, а Сергійко не вище Тараса. Хто де живе?
4. Коли зібрати один приклад, то в усіх інших прикладах буде однаковий результат. Який це приклад?
40+8-3            40+(8-3)
40-8+3            40-3+8
(40+8) -3         40+3-8
5. Які цифри потрібно вставити у віконечках в діленому і в остачі, якщо у відповідь одержимо найбільшу із можливих остач?
6 ڤ :7 = 8 (ост ڤ)
6. Заповни магічний квадрат числами 1,2,3,6 так, щоб в усіх рядках та по діагоналі суми чисел були однакові і числа не повторювалися.


7. Три брати спіймали 41 карасів. Коли один брат відклав для юшки 7 карасів, другий – 3 карасі, а третій – 4 карасі, то в кожного брата залишилася однакова кількість рибин. Скільки карасів спіймав кожен брат?
8. Маса манної крупи в столовій ложці 25г, а в склянці – 200г. Як за допомогою склянки і столової ложки відсипати 300 г манної крупи?
9.  Хлопчик допомагав батькові пиляти дрова. Кожну колоду вони розпилювали на 5 частин. Один розпіл тривав 3хв. Скільки їм знадобиться часу, щоб розпиляти 4 колоди?

ІІІ варіант

1. До годівнички прибігло 10 курочок, а потім півники. Курочок було на 4 більше, ніж півників. Скільки всього птахів прибігло до годівнички?
2. Сергій задумав одноцифрове число і приписав до нього справа цифру. До отриманого числа додав 19 і одержав 72. Яке число задумав Сергій?

5.Змішли 2 кг цукерок по 9 гривень за кілограм та 6 кг по 5 гривень. Скільки коштує 1 кг суміші?
6. Одна банка 3 літрова, а друга – 5-ти літрова. Як за допомогою цих банок налити в глечик 4л води з водопровідного крана?
7.По стовпі висотою 6м рухався равлик. За день він піднімався на 4м, а за ніч опускався на 3м. скільки днів йому потрібно, щоб доповзти до вершини?
8. Вздовж ділянки, периметр якої дорівнює 20м, розставили на відстані 5м один від одного стовпчики. Після цього ще 10 стовпчиків залишилось. Скільки стовпчиків було спочатку?
9.Діти вирішили посадити 24 саджанці. Дубів має бути стільки, скільки лип, а тополь – у 2 рази більше, ніж дубів. Скільки саджанців кожного виду посадили?
ІV варіант

1.Три лелеки стали в ряд. Відстань між лелеками 8м. Яка відстань між крайніми лелеками?
2. Шість дерев посадили в ряд. Відстань між сусідніми деревами 4м. яка відстань між крайніми деревами?
3.Оленка і Іринка однакового росту. Оленка вища за Олю, а Таня вища за Іру. Хто вищий: Таня чи Оля?
4.Висота будинку 12м, а висота тополі 10м. На скільки метрів потрібно підрости тополі, щоб вона була вищою за будинок на 3 метри?

6.Мамі 38 років, а дочці 18 років. Через 12 років вік дочки і сина буде дорівнювати віку мами. Скільки років синові зараз?
7.Із поштового ящика листи виймають 5 разів на день.
Перший раз – о 7 годині ранку, а останній раз – 0 7 годині вечора. В які часи виймаються листи протягом дня, якщо це відбувається через рівні проміжки часу?
8.Перший потяг проїде відстань між двома містами за 6год. За скільки годин проїде більшу в 4 рази відстань другий потяг, якщо його швидкість у 2 рази більша, ніж першого потяга?
9. На складі є 5 бочок олії (15л, 25л, 215л, 16л, 18л). Усю олію продали заводу і їдальні, причому завод взяв олії у два рази більше, ніж їдальня. Які бочки дістались заводу і які їдальні?

V варіант

1. У будинку 5 поверхів. Між поверхами по 20сходинок. Скільки сходинок у будинку?
2. Якщо відлічити підряд 9 парних чисел, починаючи з 2 і останнє поділити на 3, а до частки додати 2, то вийде число, яке засвідчить вік Валерика. Скільки йому років?
3. На подвір’ї ходили вівці і кури. Усього 14 ніг. Скільки було овець і скільки курей, якщо разом було 5 голів?
4. Виправ помилку, переклавши 1 сірник.
VІ – ІV=ІХ
5.Якщо двоє дітей візьмуть по 3 горіхи, то 1 горіх залишиться, а якщо візьмуть по 4 горіхи, то 1 горіх не вистачить. Скільки було горіхів?
6.За дві груші дають 3 яблука, а за 6 яблук дають 15 слив. Скільки слив дадуть за 12 груш?
7.На двох деревах сиділи граки. Коли з першого дерева 9 граків полетіли геть, а з другого перелетіло на перше дерево 5 граків, то після цього на кожному дереві граків стало по 8. Скільки граків було на кожному дереві спочатку?

8.Гануся і Іванко зібрали 112 яблук. Коли вони з’їли порівну яблук, то в Ганусі залишилося 62 яблука, а в Іванка – 26 яблук. Скільки яблук зібрали Гануся і Іванко спочатку окремо кожен?

Завдання з української мови

І варіант
  1. Списати слова, поставити наголос.                                 Виразно, загадка, імя, корисний, олень, подруга
  2. Виписати лише ті слова, які не можна перенести.                  Річка, Оля, дівчинка, пір’я, тінь, щур, бур’ян, ряст, їжак, матуся, Львів.
  3. Записати тільки ті слова, у яких букв більше, ніж звуків.      Щавель, сіль, Юля, дзвінок, маяк, джміль, матуся, насіння.
  4. Записати слова за алфавітним порядком.                                           Матуся, тітонька, дідусь, татко, синок, братик.
  5. Дописати букви, щоб вийшли три різні слова
·      ак
·      ак
·      ак
6. Дібрати і записати слово, якому б відповідала звукова модель



7. Записати  як потрібно звертатися до:
    Сестричка –
    братик –
     зоря –
8. Записати кілька слів вибачення.
9. Скласти і записати:
     а) спонукальне речення;
     б) питальне речення.
10. Прочитати речення. Розташувати їх так, щоб утворився текст. Записати текст. Дібрати до тексту заголовок.
     1). Побачила, цуценя, голодне, вона, раптом.
     2). У, гуляла, Оленка, дворі.
     3). Його, нагодувала, дівчинка.

ІІ варіант

  1. Прочитати, визначити, які букви відсутні на місці крапок. Записати слова, вставивши пропущені букви.                          Л…он, кукуру…а, годи…ик, дз…б, …країна, …удзик.
  2. Списати слова, поставити наголос.                                    Одинадцять, новий, подруга, чотирнадцять, кватирка, посередині.
  3. Списати тільки ті слова, в яких букв менше, ніж звуків.     Кінь, маяк. Дзвіночки, Київ, квітень, Євгенко, тюльпан, м’ята, Юля, щука, гаї, щавель.
  4. Списати усі слова, які можна перенести, поділивши їх для переносу.                                                                                     Листя, Юра, піря, дзьоб, якір, ґудзик, олія, чайка.
  5. Дібрати кілька слів, які б відповідали такій схемі:



  1. Записати кілька слів привітання.
  2. Утворити нові слова із слів, переставляючи букви:
Волога –
ватра –
синок –
слово –
коні –
  1. Записати питальне речення із звертанням наприкінці
     речення.
  1. Дати письмові відповіді на питання :
    1. В якій країні ти живеш ?
    2. Як називається столиця твоєї Батьківщини ?
    3. Яка найбільша річка країни ?
      10. Списати. У кінці речень поставити розділові знаки.
             Незабаром зимові канікули
             Скільки днів вони тривають
             А скільки свят під час цих канікул
             Як цікаво
             Ми всі любимо відпочивати

ІІІ варіант

  1. Списати слова, поділивши їх для переносу.                               Чайка, пальма, Зоя, зоопарк, сиджу, Маряна.
  2. Придумати якнайбільше  слів, які складаються з 4 букв і закінчуються на ль
___  ___  ль
  1. Записати 5 імен дітей за алфавітним порядком
  2. Утворити і записати слова із поданих складів:                             ва, ло, ряк, лип, мас, сли, на, бу, ка, вес.
  3. У кожному з цих слів «заховалося» інше слово. Знайти і підкреслити його.
Дослід
     дзвінкий
     голосні
     чарівно
     помирає
  1. Записати кілька слів прощання.
  2. Скласти і записати речення, якому б відповідала схема
_______  _______  ___   ……….    ………  .

     8. Дібрати і дописати слово:
                Хитрий, як  …
                Впертий, як  …
                Колючий, як …
                Мовчазний, як …
     9. В кінці кожного речення поставити потрібний розділовий
      знак . Слова, що в дужках, записати  у формі звертання.    
-        Що ти, (донечка), шепочеш _____
     І чому це ти не спиш _____
-        Я, (матуся), спати хочу,
     Але треба вивчить вірш ____
  1. Із слів кожного рядка скласти речення. Записати їх.
      Прочитати текст. Дібрати до нього заголовок.
    1. люблю, красою, я, милуватися, міста.
    2. місто, гарне, яке, Київ !
    3. у, багато, і, ньому, садів, парків.

ІУ варіант

  1. Записати 6 слів, у яких наголос падає на другий склад.
  2. Записати якнайбільше слів із букв слова
                     ЛИСТОПАД
  1. Записати 5 назв овочів за алфавітним порядком.


  1. Утворити нові слова із слів, переставляючи букви:
Арфа -
          атлас –
          армія –
          автор –
  1. Дописати порівняння:
Співає, як …
Кучерявий, як …
Білий, як …
  1. Перебудувати речення у спонукальні.                                          Діти повинні бути уважними під час уроків.
  2. Записати, як правильно звертатися до і таких людей тварин: Рибка –
вовк –
бабуся –
    8. Скласти і записати прислівя :                         
        На пять, раніше, краще, ніж, на, хвилин, хвилину, пізніше.
    9. Прочитати питання, дати письмові відповіді.
        У якому місті ти живеш ?
        На якій вулиці знаходиться твій будинок ?
        Яка річка протікає через твоє місто ?
    10. Із слів скласти речення, а із речень – текст. Записати
         складений текст. Дібрати і записати заголовок до тексту.
            вибрала, огірки, Галинка.
            бабуся, засолила, на, їх, зиму, Наталя, а.
            помідори, городі, огірки, на, виросли, та.

У варіант

  1. Списати слова, поставити наголос.                                           Завдання, помилка, читання, черговий, шофер, шістнадцять.
  2.  Виписати слова, в яких букв менше, ніж звуків.                Дзвінок, Київ, польові, сім’я, щавель, книга, Ялта, щука, олівець, маяк, в’юн.
  3. Із букв слова   
                                     ЖАЙВОРОНКИ
      скласти і записати якнайбільше нових слів.
  1. Від поданих слів – імен дорослих утворити і записати дитячі  імена
              Олена –
              Сергій –
              Катерина –
              Микола –
  1. Утворити нове слово, додавши одну букву
      на початку          всередині              вкінці
       ____ лід                 сон                      буря ___
  1. Переставити букви, щоб вийшло нове слово
Тіло
     липка
     рамка
  1. Записати три прізвища українських поетів чи письменників за алфавітним порядком.
  2. Дописати порівняння:
Голодний, як …
Вірний, як …
Неповороткий, як …
  1. Скласти і записати спонукальне речення.                        Змінити це речення так, щоб воно стало розповідним, і записати.
  2. Поділити на речення, записати. Дібрати і записати заголовок. Настала осінь повіяв холодний вітер небо вкрилося хмарами часто йде дощ жовте листя опадає з дерев.

І варіант

1. Виконати математичні дії і записати слово:
КОР-О+И+НИ+ЦКЯ-К (криниця)

2. Скласти ланцюжок слів (6слів), де останній склад    
попереднього слова є першим складом наступного.

3. До слів – назв предметів дібрати слова назви ознак:
Осінь-
Слово-

4. Написати хто (що) чим славиться:
Соловейко -
Колос –
Джерельце –
Сонце –
5. Скласти з окремих слів речення так, щоб підмет стояв на
         початку речення:
а) На, звила, кущ, пташка, гніздо.
б) В, дзюрчить, канавки, вода.
Підкреслити підмет і присудок.
  1. До виділених слів дібрати протилежні за значенням так, щоб  похмура картина природи змінилася на протилежну. Дібрати заголовок.
Важкі чорні хмари пливли по небу.
Сердитий вітер гойдав віти дерев.
Жовте листя сумно тріпотіло од вітру.
Настала пізня осінь.
7*. Розв’язати ребуси і прочитати скоромовку:
Запиши скоромовку:
РІ___                                ВІ_
ДВО         ТРА                ТРА               ДРО
8. Продовжіть міркування (6-8 речень)
Ліси треба охороняти, тому що …





ІІ варіант

1. Поставити наголос в словах:
Запитання, завдання, предмет, ознака, листопад, шофер,    
читання, виразно.
2. Скласти ланцюжок слів (10 слів), де останній склад
       попереднього слова є першим складом наступного солова:
     Калина –
3. Доповнити речення, щоб кожне наступне речення було більше на одне слово:
     Ми працюємо.
4. До слів дібрати іменники:
     Пливе –
     Біжить –
5. Вставити антоні ми і записати текст:
    У великої річки був брат … струмок.
    Близькі родичі, вони були, як рідні.
    Струмок вузький, а річка … .
    Струмок швидко мчав з гори, а річка … несла свої води.
    Та все ж мілководний струмок і … річка були вірними друзями.
6. Скласти текст, дібрати заголовок:
    Як тільки спаде надвечір’я, солов’ї тут змагаються співочим хистом. Зійди у травні на Тарасову гору. І слухають цю солов’їну хвалу Кобзареві Дніпро, українське широке поле і вся Україна. І тебе зачарують співом солов’ї. З кожного гаю лине своя полум’яна пісня.
7. Продовжити прислів’я
     а) Не відкладай на завтра те, що … .
     б) За двома зайцями побіжиш … .
     в) праця людину годує, а … .
8. Скласти твір – мініатюру (6-8 речень) на тему ”Без книг не       
      уявляю свого життя”

ІІІ варіант

  1. Дописати букви, щоб вийшли три різні слова
. ак, ..ак, …ак.
  1. Виписати слова, в яких звуків і букв однаково.
Дзиґа, пам’ять, ялинка, щоденник, дощик, заєць, подія, пам’ятник, коридор, волосся.
  1. Утворити нові слова з слів, переставляючи букви.
Волога –
Ватра –
Синок –
Слово –
Коні –
  1. Записати 6 (шість) слів, у яких після букви ”р” не ставиться апостроф. Кожне слово ввести в речення.
  2. Списати. У кінці речень поставити потрібні розділові знаки.
Скоро зимові канікули (.)
Скільки днів вони тривають (?)
А скільки свят під час канікул (!)
Як цікаво (!)
Ми всі любимо відпочивати (.)
Яка чудова пора року зима (!)
  1. Замінити вислови одним словом – синонімом
Бити байдики –
Пекти раків –
Закарбовувати на носі –
Кивати п’ятами –
Тримати язик за зубами –
Як дві каплі води –
  1. Дописати казку. Придумати заголовок.
У прекрасної царівни Весни було три брати: Березень, Квітень, Травень. Березень був якийсь дивний. То веселий і теплий, із Сонечком дружить, то … .
Середній брат Квітень був … . А травень … .

ІV варіант

1.      Виписати слова, в яких звуків менше
Щавель, плаття, юннати, їдальня, пам’ять, яблуко, дзюрчать, Юрась.
2.      Записати приклади слів до поданих звукових моделей (по 1 слову)
[- 0 = : 0], [- 0 – 0 = : 0], [- 0 - - 0 – 0 = : 0 ]
3.      Доповнити вірш влучними словами.
Люблю я українську … ,
Що розквітає на вустах,
Бо наймиліше – рідне … ,
Воно із … пророста.
4.      Утворити слова, змінивши одну букву.





н
о
г
а


















(нора)
(пора)
(гора)
(кора)
5.      Перебудувати текст – розповідь у текст-міркування.
Птахи наші друзі. Вони знищують шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом. Бережіть птахів!
6.      До сполучення слів, вжитих у переносному значенні, дібрати сполучення слів у прямому значенні.
Ліс дрімає –
Золота осінь –
Сонна пустеля –
Солодкі слова –
Срібний голос –
Суха мова -
7.      Записати прізвища в алфавітному порядку. Виберіть з кожного слова другу букву і запишіть вислів, що утворився.
Гамалія, Чубинський, Заньковецька, Єжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюрчишин, Абраменок, Ухніцький, Опанасу, Мстиславець.
8.      Написати твір-мініатюру (6-8 речень) на тему ”Портрет моєї мами”

V варіант

1. Перебудувати спонукальне речення в розповідне
Бережіть книги – джерело знань!
2. Замінити речення словосполученнями прикметника й іменника.
а) Вітер, який проникає до тіла через весь одяг - …
б) Проміння, яке засліплює очі своїм сяйвом - …
в) Чоловік, який надзвичайно високий - …
3. Утворити нові слова з слів, переставляючи букви.
фара -
салат –
Марія –
товар –
4. В кінці кожного речення поставити потрібний розділовий знак. Слова, що в дужках записати у формі звертання.
- Що ти, (донечка), шепочеш
І чому це ти не спиш
- Я (матуся), спати хочу, але треба вчити вірш
5. Дібрати і записати протилежні за значенням слова
Тихе читання –
Тихий голос –
Тиха вулиця –
Тихе море –
Тиха погода –
6. Прочитати текст. Вставити пропущенні орфограми. Дібрати до нього влучний заголовок.
Світає. Куди щез місяць? І зірочки пірнули у синю безодню неба, .ого край запалав рожевим полум.ям. То сонечко прокинулось! За.веніла піснями земля. Вона .иро вітає новий день.
7.Утворити нове слово додавши одну букву (на початку, всередині або в кінці)
Ім’я, уха, сова, буря, порт, тир, метр.
8.. слів кожного рядка скласти речення і записати їх в такому порядку, щоб вийшов текст. Дібрати до тексту заголовок.
4. На, лежить, хитра, снігу, лисиця.
2. Над, кружляють, нею, ворони.
5. Лисиця, ноги, очі, і, витягнула, закрила.
1. Одна, клюнула, хвіст, в, лисицю, ворона.

3. Тут, спіймала, ворону, і, побігла, в, лисиця, ліс.

Немає коментарів:

Дописати коментар